Arrangörer

Välkommen till Utbudsdag 2019

Sveriges största mötesplats för mellansvenska scenkonstarrangörer! Det här är en dag för er!
Utbudsdag 2019 genomförs lördagen den 2 februari, på Culturen i Västerås.

Anmälan till Utbudsdag 2019 är nu öppen och kan göras längre ned på denna sida.
Sista anmälningsdag är den 7 december 2018.

Avgift för arrangörer: 480 kr exkl. moms (600 kr inkl. moms) per person
Avgift för deltagare från kommunala och regionala institutioner och förvaltningar: 1 000 kr exkl. moms (1 250 kr inkl. moms) per person
Avgiften inkluderar allt som händer under hela dagen + lunch, eftermiddagsfika och hemresemacka. Förmiddagsfika finns att köpa i caféet.
Anmälan är bindande.
Anmäl samtliga deltagare från er förening samtidigt.
Ange mobiltelefon, e-postadress och eventuell specialkost för alla som anmäls.
Sista anmälningsdag är den 7 december 2018.
Antalet platser är begränsat.
Att anmälan är bindande betyder att om ni uteblir eller får förhinder återbetalas inte avgiften. Om man anmält sig och får förhinder kan man överlåta sin plats till någon annan.
Bekräftelse på er anmälan får ni direkt.
Programmet för dagen samt en kortare presentation av de grupper/föreställningar som medverkar skickas ut via e-post senast en vecka innan utbudsdagen äger rum.
Programmet och nyheter läggs också löpande upp på den här sidan.
OBS! Avsluta inte bokningen förrän ni skrivit in faktureringsuppgifterna på sista sidan. Det är lätt att missa att ni måste trycka på knappen ”Boka” då ni får era önskemål presenterade!

>>Anmäl er här

Ytterligare information om utbudsdagen kommer att skickas ut till alla anmälda i slutet av januari 2019.

Vi ses i Västerås!